דף הבית מאמרים דפוס בת ים, המומחים שלכם להדפסת קטלוגים

דפוס בת ים, המומחים שלכם להדפסת קטלוגים

רבים מבעלי העסקים מבינים שאם הם רוצים ליצור קשר איכותי, מהיר וזמין עם לקוחות פוטנציאלים או קיימים הדפסת קטלוג היא הדרך הטובה לשם כך. אם אתם מחפשים בית דפוס בת ים היא המקום האידיאלי והנכון עבורכם. ללא ספק תיווכחו לדעת שבזכות ידע וניסיון עשיר בשילוב עם ציוד מתקדם הקטלוג שלכם יהיה ויראה מרשים ומושך לעיני הלקוחות שלכם.

הדפסה על שימשונית
הדפסה על שימשונית

רבים מבעלי העסקים מבינים שאם הם רוצים ליצור קשר איכותי, מהיר וזמין עם לקוחות פוטנציאלים או קיימים הדפסת קטלוג היא הדרך הטובה לשם כך. אם אתם מחפשים בית דפוס בת ים היא המקום האידיאלי והנכון עבורכם. ללא ספק תיווכחו לדעת שבזכות ידע וניסיון עשיר בשילוב עם ציוד מתקדם הקטלוג שלכם יהיה ויראה מרשים ומושך לעיני הלקוחות שלכם. הדפסת קטלוגים בעלת מניפה רחבה של שימושים, ביניהם עדכון והצגת מוצרים, הדרכה ואופן שימוש במוצרים מסויימים או קידום ושיווק נישות חדשות בעסק.

4 השלבים של דפוס בת ים להפקת קטלוג מרשים

כפי שאתם בוודאי מבינים הדפסת קטלוגים ובכלל כל מה שקשור אל דפוס דיגיטלי אינם דברים שיש להקל בהם ראש. בית דפוס בת ים מאפשר לכם לקבל תוצאות מושלמות תוך ליווי צמוד החל משלב התכנון ועד להדפסה עצמה. על מנת שגם אתם תתרשמו מיכולות ההדפסה שלנו הבאנו לפניכם את 4 השלבים של דפוס בת ים להפקת קטלוג מרשים ומוצלח:

  • תכנון ואפיון
    כאשר אתם מחליטים להדפיס קטלוג ולא משנה אם זה קטלוג מוצרים, חוברות הדרכה או תפריט למסעדה, אתם צריכים לאפיין ולתכנן את הקטלוג על מנת להגדיר את המטרה שלו, מה אתם רוצים להשיג בעזרתו וכדומה. בשלב זה גם תבחרו את סוג הנייר, איזו טקסטורה הוא יהיה ועוד, ככל שתגדירו נכון וטוב יותר כך מובטח שהתוצאה תהיה לשביעות רצונכם.
  • ליקוט ואיסוף
    לאחר שתכננתם את מרכיבי הקטלוג כעת עליכם לרכז את כל החומרים והתמונות. דפוס בת ים יקחו את שלל הנתונים ויעבירו אותם אל מחלקת העיצוב לצורך המשך עבודה.
  • עיצוב
    תהליך זה הינו קריטי וחשוב מאוד. אם העיצוב יהיה נכון תוך מחשבה ותכנון למען השגת המטרות הקטלוג שלכם יהיה מעניין ומרשים. שלב העיצוב כולל למעשה את הכנת כל עמודי הקטלוג לדפוס.
  • הפקת דפוס
    החלק האחרון הוא למעשה הדפסת הקטלוגים, קיפולם ולמעשה סיום העבודה, אם אתם מדפיסים כמות קטלוגים  קטנה תוכלו להסתפק בהדפסה דיגיטלית  אולם אם מדובר על כמות גדולה יתכן ותצטרכו דפוס אופסט שגם הוא מתבצע על ידי דפוס בת ים.

דפוס בת ים, קטלוגים רבים לו

יש מגוון גדול של סוגי קטלוגים המודפסים בבית דפוס בת ים, חלקם גדולים, חלקם קטנים. לאחרים יהיו מספר רב של עמודים וכלו שם בני עמוד אחד. כל ייצור של קטלוג מתומחר אצל דפוס בת ים בנפרד מהסיבה שיש אין סוף אפשרויות. כמות ההעתקים גם היא משפיעה על אופן הביצוע ועל המחיר, כפי שציינו, אם יש לכם כמות קטנה של העתקים תוכלו להשתמש בשירותי דפוס בת ים דיגיטלים, לעומת זאת אם יש כמות גדול השיטת הדפוס תשתנה להדפסת אופסט, כלומר עם גלופות ושבלונות.